5/3

Jag sitter fast i Grödinge. Skulle ta bussen vid halv 8. Kom den?
Nej.
Som sagt, SL har stora problem. Okej, det är kallt och den värsta vintern på länge. Men kära någon, vad är det här. Har iallafall hört att dom reducerar priset nu i mars pga alla problem dom ställt till med. Och det gör dom fanimig rätt i. Så många timmar jag har spenderat på att vänta på saker dom senaste två veckorna.

Igår kom iallafall Katta, vi bakade bullar och kollade på andra avenyn. Vi umgås alldeles för lite.
Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska jag upp och jobba (om bussen går), har ett kort pass imorgon. 3 timmar bara. 11 - 14. Efter det ska jag hem och sen ska jag kanske ut och fira Markus som fyller år, fast jag vet inte. Ska jag inte det ska jag nog vara med Katta. Och på lördag ska jag på "fest" i Tullinge.
Kommer nog inte skriva så mycket. Är bara lite rädd idag. Har kommit på en sak. Jag är inte rädd för spöken, jag är rädd för varelser och ögon.
byeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0