Tack!

Tack och lov för vänner. Ringde Hedda när jag skrivit sist, vi pratade i nästan en timme.
Det fick mig att tänka på annat och när jag inte pratat i telefon, har pratat med Katta en stund också, så har jag lyssnat på musik. Nu är klockan för mycket.
Undrar lite över vart tiden tog vägen, men ajaaaaaaaaa. Nu ska jag trippa iväg på trötta fötter upp till sängen och sova några timmar för att sen gå upp och uträtta lite ärenden sådär på morgonkvisten.
På kvällen ska jag hit igen, inte ensam dock. Utan med Katta.
Tror det blir övertalning till att baka bullar, om hon orkar. Och kanske en långpromenad, om hon orkar det också. Det som i nuläget är säkert är att vi ska hyra/se på film iallafall.
NU: sängen! (dock inte min egen utan mammas skööööööna)
Föressten lärde jag mig precis att göra utbakad fläta, ville bara skryta lite.
Pyssssss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0