Hjälp!

Jag vill dö. Allvarligt. Bokstavligt talat. Jag skulle trivas hemskt bra med att slippa leva nu. Det är av flera anlednigar. Nummer ett: Jag kan inte sluta äta. Jag har nyss stoppat i mig allt vad skafferiet och en liten del av frysen har att erbjuda. Jag tror att det beror på att jag är röksugen.
Nummer två (och det här är den ledande anledningen till mina dödstankar): Jag är skräckslagen. Jag sitter helt ensam hemma hos mamma, dom är i sälen. Ska sova här inatt. Iallafall satt jag nyss i tystnad och läste massa bloggar. Plötsligt hör jag det vidrigaste jag hört på hemskt länge. Vjäääääaaaeeeuea. Högt och gällt lät det. Dock lät det som det kom från något litet.
Från att jag hörde det ångrar jag att jag åkte hit. Jag höll på att börja gråta helt serri. Sprang och låste dörren. Jag kommer bli uppäten.. av typ en varulv. Det är ju liksom fullmåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0