tant greta på besök

Jag har använt något slags preventivmedel ända sen jag var 14, i början åt jag p-piller och bytte efter kanske 2 år till p-stav som jag hade i 2, efter det började jag äta p-piller igen men när jag började jobba bara glömde jag bort att ta dom så jag bestämde mig för att testa p-ring, tyckte det var riktigt snuskigt och obehagligt så jag hade den bara i en månad och fortsatte inte.
Efter det iallafall, eftersom mitt sexliv är totalt obefintligt, så slutade jag helt. Nu har jag haft "fejkad" mens i 5 år så jag kom inte riktigt ihåg hur min riktiga mens är och den är HEMSK, den är vidrig och brutal och gör förbannat jävla ont. Och imorse hade den kommit, tänkte inte så mycket mer på det, körde upp en tampe och drog iväg. Men när jag nyss gick på toa hade nilen flyttat in i mina trosor, det var blod överallt. Det gör ont och jag måste byta tampong cirkus en gång var 20e minut, så inte nog med att det är vidrigt så blir det jävligt dyrt också. Men det finns en sak som är riktigt positiv, den kom idag och inte om en vecka!!

Nu vaknade jag nyss, duktig phlikka, skulle ju inte sova men sov hela dagen istället, ska åka till sollentuna nu, byta tröjan och äta chiiinafood med pappa. Sen får jag se, Linda har inte hört av sig. Men Emma hade inget att göra så kanske hookar upp med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0