14/2

Nu ligger min jacka och gosar med 3 tennisbollar i torktumlaren och jag ligger nyduschad i sängen och är sugen på allt. Igår kväll bestämde jag mig för att bli lite nyttig, jag äter godis och dricker läsk varje dag. Plus alla pommes, mozarellasticks, chillicheese och lökringar jag äter på jobbet. Det började inte så bra imorse när jag tryckte i mig kärleksmums för fulla muggar och drack äppelcider. Men dagen har gått och jag har hållt mig efter det. Men fyyyyy, jag är så förjävligt jävla godissugen nu att jag skulle mörda för att få äta rent socker. Försökte släcka suget med lite ananas men icke, det funkade inte. Jag vill ha riktigt socker.. Fast jag ska inte.
Jag ska dricka ramlösa jordgubb guava och äta frukt. Det är vad jag ska göra.

Nu är det snart en vecka sen vi kom hem från egypten, en vecka som gått så fort att jag inte ens förstår vart den tog vägen och jag är sjukt tacksam för att veckan i egypten inte gick så här fort utan snarare ganska långsamt. Tiden bara flyger och jag minns inte ens vad jag gör eller har gjort. Det är ganska skönt.
Jag har bara två saker i huvudet just nu. Hur mycket jag saknar egypten och alla vi träffade och allt (nästan iallafall) vi gjorde där är det första. Det kanske märks eftersom det är det enda jag skriver om i bloggen. Det andra är thailand och hur mycket jag längtar och hur jävla grymt det kommer bli. Sen är det tomt.. Fast någonting litet som jag längtar lite till är onsdag, då ska jag åka skridskor med Katta. Det var evigheter sen jag åkte skridskor och det ska bli sååååååå mysigt.

Over and out för den här gången. Sov gott


GE MIG SOMMAR(eller iallafall vår)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0