12/2

Hallå :)
Är på en aning bättre humör nu än igår. Inte för att jag är på bra humör, jag är fortfarande stört deppig och önskar mer än allt att jag var tillbaka i Egypten. Vi har haft det helt sjukt bra. Vi har vart med om massa saker och haft det grymt hela veckan. Jag har ingen ork att skriva om allt just nu, dels för att jag är trött och för att det kommer ta låååång tid. Dels för att det är för tidigt att tänka tillbaka till, kommer bli självmordsbenägen om jag börjar tänka tillbaka. Jag är iallafall SÅ glad att vi gjorde det här och det har vart värt varenda öre jag spenderat och mer därtill. Men nu är det bara att ta nya tag, jobba ihjäl mig och spara pengar i 9 månader. Det känns som en hel evighet tills november, det är en hel evighet tills november.. Jaja, vad ska man göra? Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Nu ska jag sova iallafall. 
Pyssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0