En fråga

Borde man söka hjälp om man filar fötterna med en slipmaskin?
Det gjorde jag nyss, och nu när jag tänker efter så skulle jag undrat ganska rejält över personens psykiska hälsa om någon berättade att den hade gjort det.. 
Inte nog med det så satt jag på bussen och funderade idag.
Jag funderade hur man lättast försvinner spårlöst om man gjort något dumt (typ mördat någon). Om man bara tar ett flyg varsomhelst och tar ett till flyg därifrån. Alltså hur gör man för att ingen ska kunna hitta en. Sen tänkte jag att jag skulle testa någongång. Sen kom jag på mig själv. Jag satt alltså och funderade över att mörda någon och bara försvinna spårlöst som om det var ingenting. Fast jag skulle ju aldrig göra det såklart. Och jag tycker ju inte att det är ingenting.
Ídag har jag promenarat, gjort ansiktsgymnastik (vad har hänt med mig?!), fått ett till jobb (hoppas jag, det lät iallafall så), shoppat med Emma, åkt skridskor och tvättat. Nu ska jag snart hämta upp sista lasset kläder. Sen ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar. Kommer somna rätt gott tror jag!
Pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0