And when you smile i forget everything i knew

Gissa när en annan hurtbulle gick upp, av sig själv, helt utan anledning, på sin helt lediga dag?
08.20. Jag brukar sova till 12, minst. Så jag känner mig som en ny människa, riktigt duktig. Nu är klockan liksom 10.30 och jag har inte bråttom till något på flera timmar. Så skönt!
Gick och la mig tidigt igår, men har sovit som en kratta hela natten, vaknar varannan timme typ. Nu ska jag fixa mig, ikväll blir det nog skridskor ändå. Tror inte hon bangar idag, gör hon det åker jag själv eller något.

Har blivit galen i Jackson Browne, på grund av pappa.
Okej, det är smörigt. Som fan! Men ni måste hålla med om att det faktiskt är bra.
Jag är kär i hela skivan, men dom här två är mina favvisar.



Everywhere i go


My problem is you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0