Åkeeeer

Nu vaknade jag för en halvtimme sen, var så sjukt godissugen när jag vaknade, eftersom jag inte får äta godis gjorde jag en liten fruktsallad med melon, annanas och mandarin. Melonen smakade skaldjur, annanasen blod och mandarinen var gammal, mjuk och allmänt äcklig. Det var ju kul. Men latten jag gjorde till var god iallafall, och välbehövd för att jag ska orka hela natten. 
Vet ni vad?
Jag är en fara för mig själv och har bestämt mig för att i framtiden lämna mitt bankomat kort hemma, vart jag än går och sålänge jag vet att jag inte kommer behöva det.
Nej, nu måste jag ta mtt pick och pack och kila ner till bussen i kylan och snöovädret. Håller min tumme det hårdaste jag kan för att busshelvetet inte ska vara sen. Är den sen går det åt helvetes jävla helvete och min natt kommer få den sämsta början jag någonsin kunde ha önskat.
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0