23/2

Sitter hos mamma nu, ensam hemma. Fick ledigt igår, och idag. Blev rättså sur eftersom jag vill jobba massor nu. Sen är jag också rättså sur på jobbet eftersom att dom vägrar lägga ut schemat för mars och hallåååå? Det är mars om typ 5 dagar. Dom tycker med andra ord att jag ska sitta på min rumpestump och snällt vänta med att planera hela nästa månad? AJAAAAAAAA säger jag då.
Hade fått hem sakerna från nelly igår, även om jag inte har råd är jag himla glad att jag beställde dom.
Det var en skitsöt blommig klänning med halvöppen rygg från clubL, ett löst linne med tryck från one teaspoon (snyggt som fasen det också) och en ljusblå jeansskjorta/klänning från vila. Kanske visar sen.
Ska åka hem ikväll. Är ju ledig tills fredag nu.... Kommer antagligen sova tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0