19/2

Tjabba, tjena, hallå..
Har vart i barkarby med pappa hela dagen, okej jag vet mycket väl att jag i stort sett har köpstopp eftersom jag behöver spara allt till thai. Men helt allvarligt. Det jag har shoppat har vart så billigt att det inte går att säga nej. Jag har köpt ett skärp, två tröjor och ett par högklackade skor. ALLT tillsammans har kostat 400. Inte dyrt, verkligen verkligen inte dyrt!
Sen fick jag ljus och en pinne som jag kunde hänga mina skor på på väggen, det blev skitbra, av pappa.
Nu har jag ätit och badat och ska krypa i säng två timmar innan jag ska åka och jobba.
Börjar 12, slutar 7. Scoreeeeeeeeeeee på den va?
Men det är pengar och man träffar både massa snyggingar och en himla massa dyngraka roliga jävlar. Så det ska ändå bli helt okej, hoppas bara jag jobbar med rät folk.
Nej, nu är det dags för en tuppis.
Godnatt sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0