17/2

Förlåt att jag inte har skrivit. Har bara inte blivit av, hade så mycket att göra igår och har jobbat och vart på bio idag. Igår och idag har vart dom första dagarna när jag känner mig rätt tillfredsställd med att vara hemma i tråkiga, kalla Sverige. Det har känts bra.
Dock var jag nyss inne på Dennis Ms blogg och det första jag ser är "Nu är vi framme på hotellet i Hurghada", jag ville skjuta mig själv i huvudet. Nu är jag minst lika deprimerad igen. Allt bara kom tillbaka när han skrev om hur varmt det var och när jag såg bilder där jag kände igen mig.. Fan. Till råga på allt tror jag att jag håller på att få urinvägsinfektion igen. Kul. Verkligen!

Hoppas verkligen att det blir skridskor med Katta imorgon, igår var hon sjuk. Men oj, vad jag behöver det.
Nu ska jag sova iallafall. Nattiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0