17/2

Har vart uppe ett par timmar nu. Har inte gjort någonting. Bara legat. Men nu ska jag upp och ut och gå. Ska bara ta en cigg och borsta tänderna. Sen ska jag hem till mamma och (kanske) hämta mina skridskor. Men det ser inte ut som att Katta bangar på grund av sjukdom. Utan det ser ut som hon bara tänker totaldissa mig. Känner på mig att hon kommer ringa typ 8 ikväll och säga oooooj förlåt har haft så "hiiiiimla" mycket att göra, kommer inte hinna idag vi får ta det en annan gång... Det är typiskt henne och det gör mig irriterad. Och eftersom hon inte kommer ringa fören sent och ställa in kan jag lika gärna åka till mamma, umgås lite och hämta mina saker från hm. Sover där.
Ha en bra dag :) Pözzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0